دلا بسوز...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

دلا بسوز...

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند

نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند

 

عتاب یار پری چهره عاشقانه بکش

که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند

 

ز ملک تا ملکوتش حجاب بردارند

هر آن که خدمت جام جهان نما بکند

 

طبیب عشق مسیحادم است و مشفق لیک

چو درد در تو نبیند که را دوا بکند

 

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار

دکه رحم اگر نکند مدعی خدا بکند

 

ز بخت خفته ملولم بود که بیداری

به وقت فاتحه صبح یک دعا بکند

 

بسوخت حافظ و بویی به زلف یار نبرد

مگر دلالت این دولتش صبا بکند

 

(حافظ)

 



نظرات شما عزیزان:

یــــــاس
ساعت1:02---10 بهمن 1391
یـا رسول الله!

همانند تو دیگر در پهنه زمین، تکـــرار نخواهد شد؛

اما با تکرار صلوات بر تو، نور حضورت را در قلـب خود احساس می‌کنیــــم...


m.k
ساعت0:29---9 بهمن 1391
وقتی نیستی ،

تو را آنطور که دلم می خواهد ،

تصور می کنم ،

مهربان ،

عاشق ،

صبور ،

فروتن ، ...

و فقط یک درد دارم :

نبودنت ...


abbas
ساعت2:07---8 بهمن 1391
با سلام


گاهی برای دلم دل تنگ میشوم
گاهی مثل مداد مشکی پر رنگ میشوم

با هرگناه فاصله میگیرم از شما
دارم شبیه مردم دل سنگ میشوم…

کلیک کنید و عضو بشین

http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=abbasonl ine


دوست خوب
ساعت15:50---7 بهمن 1391
سلام خوبی؟امیدوارم همیشه حالت خوبه من بهت سر زدم وقت کردی تو هم بهم سر بزن ممنونم.فعلا خداحافظ

m.k
ساعت1:33---5 بهمن 1391
راستی اسمت چه بود, كه من باران را بجای تو اشتباه گرفته ام؟!‬



یــــــاس
ساعت0:32---4 بهمن 1391
پروردگارا؛
خواستم بگویم تنهایم
اما نگاه خندانت مرا شرمگین کرد.....
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــ
راستی خسته امتحانات، نباشی مسعودخان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:حافظ,دلا بسوز که سوز تو کارها بکند,, ساعت توسط masoud |